La Mare prima data

Salutare cititori si bloguletz!

Am fost la Mare cu Bubu! Prima lui Mare. Au participat la excursie Bimbimba, Gigi, Ninina si pe final Nananda (Smaranda), Vlad si Monica.

A fost o vreme foarte faina, dar cu cod rosu de radiatii. Am stat in Jupiter, la hotel Delta. Nu ma asteptam sa fie cine stie ce, dar statiunea a fost faina si foarte vie.

Bubu, in prima zi am coborat niste trepte spe plaja si am intalnit impreuna Marea. Ai fost foarte bucuros, nu erau valuri, si erai asa fericit! Ai intrat in apa razand cu gura pana la urechi, plescaind cu manutele si fara nicio frica. La Mare tu ii spui Mama. Oricum toti trei stim ca ai o legatura cu aceste tinuturi🙂. Sa stii ca am adus la Bucuresti si o pietricica din prima ta Mare, sper sa nu ti-o pierdem. O sa ti-o pun in cutiuta in care ti-am pus buricul uscat sau motul.

A doua zi, un val mai puternic te-a descurajat si ai inghitit ceva apa sarata, lucru care nu ti-a fost tocmai pe plac si nu ai mai fost asa increzator, dar cu tati, zilele urmatoare, te-ai mai aventurat in Mare, razand. (Bine, mami, si cu tine:)).

Iti placea tare mult sa dormi pe chaise-longue, imbratisat de briza. Aproape ca iti simt pielea de bebelus, mangaiata de soarele caramel, sarutata de sare si respirata de briza si genele tale luuuuuuuuuungi, pe prosopelul asternut peste chaise-long. Imi placea tare mult cheliuta ta la mare.  Te-ai simtit foarte bine si in piscina albastra cu norisori albi. Ti-o umpleam cu apa de mare si te-ai fi jucat in ea toata ziua.

Piticul meu iubit! Imi place la nebunie ca am inceput sa ne jucam impreuna. Deja cand ma vezi spui: tatiiiiii! si ridici mainile zambind. Si eu te imbratisez si tu ma musti!. Am inceput sa citesc niste carti despre copii (psihologie practica), pentru ca nu vreau sa te rasafat prea mult si as vrea sa-ti dau o educatie care sa te ajute pe tine, nu sa-mi satisfaca mie vreun ego sau vreo neimplinire. Am inceput cu „Aldo Naouri – Cum sa ne educam copiii”. Sper sa ne ajute!

Maine o sa-ti pun si poze de la Mare.

Noapte buna!

Un răspuns to “La Mare prima data”

  1. Smaranda Says:

    nu mai vine maine asta pfffff

Lasă un răspuns

