Long time no see!

Draga Tudor,

As vrea sa ma ierti pentru ca ti-am neglijat blogul in ultimele luni. Au fost evenimente care s-au inghesuit in vietile noastre, printre crapaturile lasate de Dumnezeu intre noi si cer si care ne-au tulburat, ne-au facut sa nu mai avem rabdarea vietii tihnite. Sunt in Varsovia de 1 luna si mi-e tare dor de tine. Cred ca si tie pentru ca Mada imi spune ca intrebi mereu de mine. Ma feresc sa mai spun tati si mami pentru ca mi se pare ca esti deja mare. Daca poti tu sa spui „silentios” la 1 an jumate…e ceva, iubitul meu. (am vrut sa spun Buburuza mea, dar mi-a fost teama ca peste cativa ani o sa strambi din nas; cu toate astea da-mi voie sa ma rasfat eu un pic si sa mai folosesc pe ici pe colo cate un „mami”, „tati” si „Bubu” al nostru drag, da?). As vrea sa iti reamintesc, sigur nu o sa-ti mai aduci aminte, ca acum stam in fiecare seara pe Skype si vorbim vrute si nevrute. Din cand in cand tu o zbughesti si stingi lumina, lasand-o pe mami inintuneric. Bineinteles ca noi radem amandoi iar mami se supara de mama focului. Iti mai place sa-mi arati labutele la camera. Recunosc si eu fac acelasi lucru cu placere. Si iarasi radem amandoi de nu mai putem. Iubitelul meu drag! Trebuie sa-ti mai povestesc ceva asta seara. Zilele trecute mama (Bimbimba) intindea rufele pe balcon. Tu te jucai pe langa ea. Deodata te-ai uitat atent la lucrurile pe care le scormonea ea pentru a le intinde la uscat si ai inceput sa cotrobai prin ele. Ce crezi ca ai facut? Cu mare dibacie ai scos doua perechi de chiloti de ai mei si cu ochii mari si intrebatori catre Bimbi ai zis: Tati?Tati? Noapte buna iubitul meu! Promit ca iti voi scrie mult mai des. PS: Pentru ca nu am mai apucat sa-ti pun pozele de la mare, uite, incep acum. Aceasta e una din favoritele mele. Tudor pe plaja din Jupiter.

Un răspuns to “Long time no see!”

  1. Mami Says:

    Tati bun, te asteptam cu maaaaare drag acasa! Numaram zilele. AMR 4 zile🙂

Lasă un răspuns

