In vizita acasa

Salutare  Bubu, salutare Mada!

Dragii mei, a fost foarte bine acasa! Tudor, esti o minune de copil! Esti prea destept pentru varsta ta! Si smecheras si hotoman si sensibil si jucaus si demanding. M-am bucurat de fiecare minut de stat impreuna. Eu te-am adormit in fiecare seara. Acum ceri la culcare ce cantec sa ti se cante, fie Cuncuncu (Mos craciun, adica), fie Nani nani (puiu mami, dormi usor puisor). Din cand in cand ceri si mana printre zabrelele patului. Ca sa fiu mai sigur, m-am culcat pe jos langa pat si mi-am tinut permanent mana pe tine. Cred ca te-ai bucurat. Ne-am jucat si prin pat, te-am muscat si te-am gadilat si tu ai ras si te-ai bucurat foarte mult. Stiu ca si tu mi-ai simtit lipsa pentru ca intr-o seara am fost prin mall si de nenumarate ori, fara sa spui nimic, ai pus capul pe pieptul meu si m-ai imbratisat…Iubitul meu…Intr-o zi din cele 3 ti-am pus un CD cu Pavaroti si te-am chemat langa mine. Ai venit repejor si ai ascultat nemiscat. Iti place f mult Pavaroti, oare o sa devii cantaret de opera? 

Strumful meu drag (Mada, adica) avem un baiat minunat! Stiu ca iti e tare greu singura, dar…Uite ne ajuta si Bimbi si Nuni, ce ne-am fi facut fara ele? Hai, ca vin de sarbatori si o sa stam mai mult impreuna si poate mergem si la munte, o sa fie frumos! Cand ma vizitezi in Warsaw?

Va imbratiseaza tati, cu drag!

Mom's no 1 Troubles maker

Lasă un răspuns

