2011

Hello blog, hello iubitul meu Tudor, hello iubita mea Madi!

Am fost si acasa! Aproape 3 saptamani (18 Dec – 5 Ian)! De-abia am ajuns, stie toata lumea. A fost anulat zborul de Munchen la Warsovia si a mdormit in aeroport, apoi am prins unul a doua zi dimineata, si zia urmatoare am ajuns acasa, dar fara bagaje, caci au fost pirdute, undeva….nu se stie unde (intre timp au fost gasite). Am  intrat pe usa, Tudor dormea si cand i-am vazut capsorul in pat nu-mi venea sa cred ca era el, asa de mult evoluase intr-o luna. Apoi s-a trezit si ne-am imbratisat…si cu mami…Si nu a mai vrut sa se culce decat cu mine cateva zile. Tudor, in continuare esti foarte captivat de Pavarotti: O tooooleeee, o toooole mioooo!!. A fost o vacanta foarte intensa, a trecut asa de repede…Esti rasfatat, foarte rasfatat, dar esti adorabil!Acum iti place sa jucam urmatorul joc (nimeni nu va intelege, dar nu conteaza, noi si mami , stim :)):

Tati: maimutzica cu cer

Tudor (in soapta, putin ragusit): Cei

Tati: Joaca noaptea pan la

Tudor: Tei

Tati: Si la trei si juma

Tudor: Tate

Tati: I-a cazut

Tudor: Chiotzii

Tati: in

Tudor: apte

Tati: Lapte

Tudor: Tititu

Tati: Titiiiiiiituuu, iubitul meu

 Tudor e minunat, Tudor canta tot ce l-au invatat Mada si bunicile, si in romana si in engleza, Tudor e spaima lui Mami la mancare, pentru ca nu mananca decat cu mari straduinte, Tudor ma imbratiseasa si-mi spune: „Ubitul meu”, Tudor are un Pinocchio din lemn, adus de tati din Grecia, am calatorit cu el din Alexandroupoli in Atena, apoi Munchen, Warsovia, Bucuresti, un Pinocchio si 5 caluti de mare🙂, Tudor spune poezii, Tudor spune „infim” si „extraordinar” (mai stalcit un pic), si-si spune Tudoru’ si cere „Piticilor” si are cei mai dulci obraji din lume.

Tudor e „Buburuza inotatare da din maini si din picioare”, Tudor zice „Te og mumuos”, Tudor scoate antena din priza si umbla la gunoi, dar e minunat!

Si ce serios esti cand ascultu Pavarotti! Cateodata te asezi in pat si ai o fata atat de serioasa ca parca ai studia pur si simplu vocea lui si modul in care interpreteaza! Niciodata nu am vazut o fata asa serioasa, de studiu, la un copil atat de mic. Si eu te iubesc si te iubesc si te iubesc….

2 Răspunsuri to “2011”

  1. Mami Says:

    taaatiiiiiiii……ne e asa dor de tine
    ce cruda e distanta asta si cat de mult astept sa treaca timpul ca sa te intorci definitiv…

  2. Dragos Voicu Says:

    Si mie mi-e dor de voi, piticii mei! Dar ce sa facem? Money money money, must be funny…

Lasă un răspuns

