O poezie

Te iubesc, TUDOR, Il iubesc pe T pe U , pe D, pe O , pe R

Te iubesc de cand erai o liniuta rosie pe un tester,

Te iubesc de cand mamei tale i s-a facut rau si am alergat spre voi, am alergat spre voi,

Incepuse sa ploua si am alergat spre voi, prin parcul Izvor, prin metrou, pe strada, deliram spunand de milioane de ori Tatal nostru si alergam spre voi,

Si mama ta era rau si am luat un taxi, si asa era tara noastra, ca totul era blocat, nicio straduta nu te lasa sa respiri adanc , dar Tatal nostru ne-a ajuta si am ajuns la timp la spital si tu respiri acum si razi si noi te iubim, si eu uit mereu ca talpa mea a fost despicata de atatea ori de muchia de cutit, si uit mereu sa daruiesc,

Si eu te iubesc, ce privilegiu mai mare poate sa-ti fie dat decat sa iubesti o viata care miroase a lapte crud?

Mama ta ti-a cumparat o sticla de vin din anul nasterii tale

O vom pastra undeva departe, sub pamant, sa creasca odata cu tine, sa se intareasca odata cu tine, sa se tulbure odata cu tine

O vom desface impreuna cand tu vei avea 20 de ani. Eu voi avea 54….

Iti inchipui tu ce se va aduna acolo, intre peretii de sticla in toti acesti 20 de ani?

Si iti poti imagina buzele noastre, peste 20 de ani, atinse de vinul tau?

Tudor….

Lasă un răspuns

