Iubire

Buna Piticule! Tudoru, mi s-a facut foarte dor de tine si am zis sa mai intru pe aici si sa mai scriu cate ceva. Iarta-ma ca intru asa de rar. Te iubesc bai pitic frumos! Astazi te-am vazut pe skype, erai asa frumos cu parul mare. Canti intr-una tot felul de cantecele si vorbesti ca o morisca. Toata lumea se mira de tine, cam esti atractia parcurilor, desi am inteles de la mami ca nu esti sociabil deloc. Psiholoaga i-a spus lui Mami ca esti mult prea destept pentru varsta ta si ca emotional esti la 1,9 luni dar mintea ta e peste 3 ani, asa ca din discrepanta asta e posibil sa se nasca sensibilitatea ta fata de straini, fata de persoane necunocute. Piticul meu drag! Am fost acasa acum 1 saptamana si ne-am jucat. E o binecuvantare ca existi. Imi pare rau ca sunt asa departe de tine, dar o sa veniti aici si o sa fim din nou impreuna. Ce sa-ti mai spun despre tine, stii tot si intelegi tot, dar esti mare nebunel si rasfatzoi. In continuare iti place muzica clasica si din cand in cand te confunzi cu Pavaroti🙂. Esti asa frumos! Te iubeste tata si de-abia astept sa te strang in brate in aeroport!

Lasă un răspuns

