La multi ani, Tudor!

Buna, iubitul meu! Astazi implinesti 2 ani. Sa fii sanatos si frumos! Te iubim! Acum un an aveam timp sa iti scriu o scrisoare mai lunga. Promit sa o fac si de data asta, pentru ca asa simt. Numai ca de-abia am sosit de la Gdansk si e 12 noaptea. Dar maine o sa-ti scriu. Ieri mi-au venit in minte cuvintele astea: „Tudor este baiatul meu”, „Eu am un baiat”, „Baiatul lui tata este Tudor” si m-au impresionat pentru ca in infinitezimale secunde constientizezi ca viata ta este acum ca o apa care nu se mai scurge in propria-i albie inchisa, viata mea acum este ca o mare care se scurge in ocean – viata ta. Ii multumesc lui Dumnezeu ca ai venit la noi acum doi ani si il rog sa aiba grija de noi inca 100 de ani. Noapte buna, dragul nostru drag. Parca te vad intins in patutul tau de bebelus dormind imbracat cu o pijama alba si cu claia de par ravasita in toate partile. De-abia te-astept sa te iau in brate! Tata. 19.05.2011, 12.16 (ora Varsoviei)

Lasă un răspuns

