5 ani

Hey, pitic drag, ai implinit 5 ani azi. Ca si atunci cand te-ai nascut, a  fost o zi minunata si foarte calda. Ca de obicei am avut de lucru, dar am incercat sa ma gandesc la tine si la Mada cat de des am putut. Si, bineinteles, sa-mi aduc aminte acea zi.🙂 Am plecat mai devreme de la serviciu, am fost la hala Mirowska sa-i iau flori lui Mada; am gasit niste flori foarte frumoase, colorate si parfumate. Frezii. I-au placut tare mult. Cred ca nu se astepta. Mai tarziu i-am spus ca sunt din partea amandurora (secretul nostru). Apoi am fost amandoi la gradi sa te luam. Te-am pupat toata ziua azi; de fapt, cred ca te pup la fel in fiecare zi. Mada ti-a facut un tort minunat, primul ei tort, ciocolata, portocale, nuci, capsuni – o nebunie! Am petrecut impreuna in micul nostru apartament din Varsovia. Mami a ta s-a gandit si la o inovatie si i-am invitat pe bunici: Bimbi, Buni, bunicul Gigi si Bunelu la o sesiune de skype cand am atacat bunatatea de tort. Ti-am cantat toti „La multi ani”, fiecare din casa lui, dar tu esti tare ocupat cu Stitch, un nou personaj pe care il iubesti, dupa ce pasiunea pentru Simba s-a mai domolit. Te iubesc! Iarta-ma ca nu ti-am mai scris de atat de mult timp! N-am scuze, ar fi trebit sa-mi gasesc 1 ora pe saptamana, macar pe luna, macar pe an…promit sa-ti scriu mai des. Anii astia de Polonia, chiar daca mai usori decat cei petrecuti in Romania au greutatea lor in alt sens, sapa altfel, te modifica altfel. M-am luptat un pic cu mine, cu intamplarile legate de serviciu, bineinteles, cu devenirea mea in acest mediu nou si cred ca n-am mai avut suficienta energie si pentru scris. Dar cred ca stiu acum care sunt adevaratele valori, s-au mai limpezit apele in mintea mea, am sa scriu mai des. Caci eu sunt apa care curge, si nu albia prin care eu curg inainteaza. Ma rog, nu prea stiu ce am vrut sa zic, dar suna bine🙂. Vorbesti poloneza perfect, am uitat sa-ti spun. Mie mi-e si rusine ca nu am invatat o iota. Dar tu, tu esti polonez! Parintii copiilor de la gradinita sunt uimiti cum vorbesti ca un nativ! Esti bun si la engleza, stiu ca stii si spaniola, desi cu noi nu vrei sa vorbesti deloc. Si, da, o iubesti pe Iasmina si pe Maia! Si pe Natalca! Dar Iasmina si Maia pe primul loc! Ti-am spus si despre sah? Am inceput sa jucam sah cu un sahist polonez si sunt tare bucuros sa vad ca iti place si ca ai prins foarte repede mutarile. Iasmina iti e partenera si nu se misca rau deloc! Duminica mergem impreuna la innot; sper ca Evelina  sa te invete sa innoti mai devreme decat am facut-o eu (anul trecut adica…autodidact bineinteles). Cu calaria nu te prea impaci, dar o accepti, hmmm, noroc cu Neo – calutul tau negru preferat. Sper sa te simti bine, sa fii fericit, asa cum poti tu sa percepi lucrurile la 5 ani. Noi incercam sa-ti aducem soare, lumina, caldura, iubire, in fiecare zi. Esti asa de pupabil! Si acum imi vine sa ma duc in dormitor si sa-ti apas un pupic pe obrajii aia buni de pupat si cu miros de copil! Si ce gene lungi si ochi frumosi ai! Si ce bine e cand ne spui: „Mami, Tati, va iubesc infinit!” si cand ne iei tu in brate la fiecare masa si ne iubesti cu o imbratisare pana numeri la 10 – numarul tau preferat. Te iubesc, baiatul meu drag! Tata

IMG_0608[1]IMG_0601[1]IMG_0598

Un răspuns to “5 ani”

  1. maria Says:

    ooooooooooooooooooooooooooffffffffffffffff.ce tatic bun,ce copilas bun,ce mami buna!nu pot decit sa pling sa ma bucur si sa-mi doresc sa fiu linga voi.

Lasă un răspuns

