Stirbulache

Jos cu primul dintisor!

Jos cu primul dintisor!

IMG_1346IMG_1355

Salutare, Bubu! Azi ti-a cazut primul dinte :). De fapt, sigur, tu l-ai scos si esti tare mandru de asta. Madi s-a bucurat foarte tare. Si eu , dar tu ai sesizat ca nu am avut acelasi entuziasm ca Mami si mi-ai reprosat asta. De fapt m-am bucurat, dar eu ma manifest mai potolit. L-ai pus in cutiuta mea pentru butoni de camasa si acum nu te mai desparti de el. Iti inchipui ca iti confera puteri magice si ca e, de fapt, un fel de talisman. Cresti, bai, Buburuza! Iar eu imbatranesc, dar stii cum mi-am dat seama de asta? Nu prin vreo jena fizica sau numarandu-mi firele de par alb ci constatand ca am inceput sa mananc marginile prajiturilor de casa, asa cum faceau parintii si mai ales bunicii, ca sa lase copiilor partile de mijloc – cele mai bune.

Buburuza draga, treburile sunt bune pe-aici. Ne-am mutat din Grzybowska 3 in Rydygiera 15 a, in Zoliborz, un cartier verde si foarte linistit. Noua casuta iti place tare mult! Avem acum si balcon, aer curat, ai dormitorul tau, avem spatiu mare – sa alergi tu ca un titirez si sa imprastii sutele de piese de lego si masinute peste tot! 🙂 Ai inceput si cursuri de formula 1- esti mare pilot, azi ti-a sarit casca din cap dupa un viraj incredibil, ai mai si iesit din masina sa ti-o recuperezi si pe urma ai intrat cu viteza intr-un parapet de cauciuc. Bine ca ti-au umblat mecanicii la gaz, ca azi ai bagat tare piciorul in ea. Ieri am reinceput si sahul. Ai facut o figura buna cu prof. Kaczorowski! Se vede ca am incercat sa trag de tine cat am putut sa nu uiti si chiar mi se pare ca ai progresat. Ti-a placut chiar si tie si acum chiar insisti sa jucam sah! Nu-ti mai zic despre inot, unde te simti ca pestele in apa, iar Evelina cred ca face treaba foarte buna ca antrenoare!

Ce sa-ti mai spun? Esti la fel de nebunel, iar de 2 zile cam agitat, bai, nene! N-ai stare, esti un argint viu! Pupabil ca de obicei si frumos foc! Nu mai zic de destept! Mi se pare ca ai o memorie formidabila!!

De cand ti-am scris ultima data, s-a nascut si verisoara ta Ana Teodora, iar Smaranda a anulat nunta cu Enrico. Restul sunt la fel cum le stii :)).

Sa nu uit ca ti-am luat o corabie din Lego – o minunatie! Ti-a placut atat de mult ca ai facut-o intr-o zi! Iar a doua zi de dimineata te-ai trezit la 6.30, ca mai erau mici detalii de pus la punct. Jos cu palaria, dragul meu drag!

Lasă un comentariu