6 ani-scolar strengar

Hey, Bubu!

Draga domn, aveti deja 6 ani!🙂 Din pacate si din cauza unei oboseli de plumb, n-am apucat ieri sa-ti scriu nimic pe blog, dar iata ca o fac acum, dis de dimineata, fix la ora 6.00.

Draga Bub, te-ai facut baiat mare, ce sa mai zic.La momentul asta esti innebunit dupa Star Wars si personajele lui. In special Darth Vader te fascineaza. De-aia ti-am si luat cadou de ziua ta un mare Vader. Sta acum in dormitorul tau si te pazeste :)). Iti mai spun, ca sa iti aduci aminte peste ani si ani cand vei citi blogul asta, ca fata de anul trecut pe vremea asta, acum stam in Zoliborz, la Rydygiera 15A. Cine stie, poate mai treci pe aici peste 20 de ani? Mare petrecere ai avut de ziua ta. De data asta a fost organizata duminica trecuta, pe 17, la Stajnia Humorek, in Wolomin, la aer liber, cu caluti, caini si purcei plimbandu-se printre noi, cu plimbat in padure cu caruta, foc pentru fript carnatii, si multa joaca impreuna cu colegii tai de clasa. Asa, pentru statistici, au fost 17 copii si vreo 20 de parinti acolo. Si ai avut un tort minunat, care s-a mancat in intregime. A fost din spuma de ciocolata cu o nava spatiala din Star Wars desenata pe el.  Ieri, chiar de ziua ta, am fost doar noi trei si am sarbatorit un pic la Boscaiola, dupa ce ti-am luat o trotineta/hulaionoga noua. Dar am auzit ca a fost foarte emotionant cm te-au intampinat copii la gradi. Erati la ora de spaniola si ei s-au ascuns. Cand ai intrat tu pe usa au sarit de pe unde erau si ti-au cantat in spaniola „La multi ani” din tot sfletul. Ai fost foarte emotionat, mi-a spus mami. Cred ca esti destul de timid. Am vazt ca ti-e destul de greu sa fii putin mai rau cu colegii, sa-i refuzi, sa-i dai la o parte categoric atunci cand iti fac ceva ce nu-ti place…asa eram si eu…dar incerc sa te invat sa-i privesti in ochi si sa le spui Nu! Oricum, esti un baietel minunat. Si la fel de rasfatat ca anii trecuti. Si la fel de pupabil. Iar noi continuam sa te pupam intruna. Acum prietenii tai de baza sunt Jasmina si Filip. Oricum, tu o cam placi si pe Maia si cred ca si pe Ucia. Iar pe Piotrusz il cam admiri ca e mai nebunel si mai neascultator.

Eeee, domnule Bubulan, mergeti la scoala anul ista! Scoala ta se numeste Antoine de Saint Exupery, dar vei continua acolo modulul poloneza-engleza-spaniola. E bine ca mergi impreuna cu prietenii tai, Filip si Jasmina, dar si cu alti colegi de la gradi. O iei de coada, ce sa mai vorbim! Am uitat sa-ti spun ca tati a semnat un contract aici si mai stam 5 ani. Asta e bine pentru noi, dar bunicii ne cam duc dorul…Toti te iubesc foarte mult: Bimbi si Buni, Bunelu si Bunicul Gigi. Le-am putea spune 4BGs, nu? :)). Lasa ca o sa ii invitam mai des pe la noi si vara o sa mergi in vacanta la ei. Voiam sa-ti mai spun ca ai si o veriosoara acum, pe Ana Teodora, fetita lui Vlad si a Monicai. E frumusica foc!

Trebuie sa te informez si ca matusa Smaranda se marita peste o luna, cu Enrico! Mergem in Italia la nunta! Pe urma pleaca in America. Poate o vizitam acolo, ce zici?

Vrei sa-ti pun niste poze de la ziua ta? Stai putin sa le caut.

IMG_2761 IMG_2792 IMG_2807 IMG_2831 IMG_2869 IMG_2873 IMG_2895 IMG_2905 IMG_2915 SAM_0224 SAM_0225 SAM_0259 SAM_0281 SAM_0287 SAM_0296Vrei sa-ti spun ceva? Ai avut cea mai faina petrecere! Eu si mami ne-am bucurat mult ca ne-a venit ideea asta!

Bub, trebuie sa ma pregatesc de serviciu. Inchei aici, dar de data asta promit solemn ca iti voi scrie mult mai des! Te pupacesc (tu dormi acum; ia sa ma duc o secunda sa te privesc🙂; gata, Darth Vader e langa pat, te pazeste).

Sa ai, sa avem, un an bun, cu sanatate si bucurie, sa invatam multe si sa vizitam locuri frumoase. Uite, prin somn, mami imi comunica sa te pup si din partea ei, aici pe blog🙂. Ia, mai bine sa va dau eu trezirea, sa nu mai intarziem la gradi!

O zi buna, iubitul nostru, ai pasit in 6 ani, mai scolar strengar! Ma duc sa te pupacesc un pic, asa cand dormi! :)))

Tat

20 May 2015

Lasă un răspuns

