7 ani

Salut, Bubu!

Ai plecat in tabara si de ziua ta nu esti acasa.😦 Oricum, te-am sarbatorit cu Mada si am vorbit de tine o gramada. Ne-am amintit de ziua in care te-ai nascut, si de ce a urmat, am baut o sampanie si am vorbit cu bunicii despre tine.

Ne e foarte dor de tine si de-abia asteptam sa te intorci maine. Imi dau seama ca ai crescut dupa felul in care iti scriu. Nu mai pot sa imi indulcesc tonul, sa folosesc prea multe diminutive. Oricum, de-abia astept sa te intorci sa te pup pe obrajii aia minunati. Maine dormi cu noi! Nici nu incape discutie! Ne e prea dor de tine.

Eeee, sa-ti mai spun despre tine la 7 ani. Hmmm…esti la fel de minunat ca atunci cand te-ai nascut. Esti foarte destept, haios, capos, batos, ambitios, jucaus, sensibil, bun, inimos, frumos. Vorbesti mult si tare! :)) Si esti atat de pupacibil, iubibil si giugiulibil!

Ne-ai spus de curand ca viata se imparte in trei parti: nasterea, cand iti iei o sotie si cand mori. Iar tu vrei neaparat o sotie, acum. Si mai vrei sa saruti „cu gura deschisa” :)).

Pe fete le iubesti pentru perioade scurte. As aminti aici Rozalka (cu care ai vrut sa te casatoresti la inceputul clasei a Ia), Kasia Wincza (care e deja actrita) si mai nou Tosha (nu esti inca decis). M-ai intrebat cand am sarutat eu prima data cu gura deschisa si cand ti-am spus ca la liceu, ai fost nedumerit (de ce asa tarziu?!).

Esti nebunel, rasfatel, esti minunat si permanent pupat! Am facut si un calcul: 7 anix365 zilex20 pupici pe zi (minim minimorum primiti de la noi)= 51.100 pupici pana acum. Maica-ta iti mai pupa inca talpitele. Le iubeste ea mult. Eu prefer obrajii si gatul :)).

Mi-ai mai facut o destainuire minunata: cand iti place o fata ti se face puta mare :)).

Oricum, esti prietenul meu cel mai bun!

Iarta-ma ca iti scriu asa de rar aici. Nu prea mai e timp de nimic. Viata se scurge repede si ne trage dupa ea cum trage raul trunchiurile de copaci la vale. E destul de greu sa pui clipa pe pagina, in cuvinte. Am sa pun si cateva poze. Cred ca o sa o fac maine.

Cred ca am uitat sa-ti spun ce scoala minunata ai. Si cred ca o iubesti deja pe profesoara de engleza-Alessandra (Pastor). Ma bucur asa de mult ca te simti bine la scoala, ca ai prieteni, ca esti vesel si sanatos! Am uitat sa-ti mai spun ca esti foarte bun prieten cu Franio, Iulek si Cosma.🙂

Noi ne bucuram de tine si incercam sa fim mai buni, mai iubitori de planeta si de oameni. Azi ma gandeam ca as vrea sa contribui mai mult la mostenirea care o sa iti ramana (ce am putea face ca sa iti lasam o lume mai buna). O sa tot frecam ideea asta si sa incercam nu numai sa ne bucuram de bine, dar sa si-l generam/promovam/protejam.

Te iubim, Boaba drag (asa iti place acum sa-ti zic) si de-abia asteptam sa te intorci din tabara de la Kielce.

Azi ne-am gandit mult la tine. Fie ca gandurile noastre bune sa-ti fie ingeri pazitori in viata.

T&M

 

Lasă un răspuns

